
Часті питання
Придбати взуття — це завжди відповідально. Погодьтеся, на пошуки нової пари часу і сил йде набагато більше, ніж на покупку футболки. І шопінгу в інтернеті це теж стосується. Prego кожен день працює над тим, щоб замовлення нового взуття викликало у вас тільки приємні емоції. Ніяких стресів.
У цій статті ми зібрали найчастіші запитання наших клієнтів і розгорнуто відповіли на них, описали всі процеси і склали інструкцію, як грамотно вибрати взуття в онлайн-магазині. З неї і почнемо.
Як купити взуття в Інтернеті, щоб воно точно підійшло?
Найголовніше — це обрати правильний розмір. Тому купуйте саме той, в якому більшість ваших пар. Не варто експериментувати з "трохи менше", і говорити, що розносите. Точно зрозуміти, чи підходить вам та або інша модель, можна тільки при реальній примірці. І в Prego є така можливість навіть, якщо ви робите покупку в інтернет-магазині. Але про це пізніше.
Звертайте увагу на сезонність. Часом, осінні і зимові колекції можуть бути схожими. Тому, уважно читайте найменування.
Те ж стосується матеріалів і відтінків. Передача кольору на різних пристроях може відрізнятися. Тому не ігноруйте опис товару на сайті і не соромтеся ставити менеджеру всі хвилюючі вас питання.
Як обрати? З ким можна порадитися?
Ви можете порадитися з нашими менеджерами або написати в чат Telegram, Viber, Facebook. Дізнатися, які моделі і кольори в цьому сезоні будуть наймоднішими і стильними, а також з чим і як їх носити, ви можете в тематичних статтях нашого блогу. А ще розумна система каталогу сама підкаже вам моделі, схожі на ті, що ви дивитеся, і підбере сумку або рюкзак.
Як оформити замовлення на сайті?
Зробити це дуже просто.
1. Оберіть вподобану модель і потрібний розмір;
2. Вкажіть дані для відправки: ім'я та контактний телефон;
3. Оберіть спосіб доставки й оплати.
Також ви просто можете зателефонувати нашому консультанту або написати в чат і оформити замовлення по телефону або через повідомлення.
Які є варіанти доставки?
Новою Поштою
По всій Україні ми надсилаємо Новою Поштою. Ви можете оплатити замовлення у відділенні після примірки та огляду товару. Такий вид доставки коштує 70 гривень. Якщо щось не підійшло, ви просто відмовляєтеся від отримання і посилка повертається до нас.
Також у Нової Пошти є послуга кур'єра, який доставить ваше замовлення прямо додому. Вартість ви можете уточнювати на сайті сервісу.
Нашим кур'єром до дверей у зручний для вас час
Така функція доступна для жителів Києва, Кременчуга, Черкас, Полтави, Хмельницького, Вінниці, Чернівців і Львова. Ви також оплачуєте замовлення після примірки.
Як оплатити замовлення?
Попередня оплата
Замовлення за попередньою оплатою доставляються до відділення Нової Пошти або за вказаною в замовленні адресою безкоштовно.
Попередня оплата можлива після підтвердження замовлення менеджером сайту. Після узгодження всіх питань — наш співробітник надішле вам реквізити.
Оплата при отриманні
Також ви можете оплатити замовлення на Новій Пошті після отримання або розрахуватися з нашим кур'єром готівкою.
При першій примірці все було добре, але потім стало незручно/виявився не той колір/розмір. Я можу повернути або обміняти пару?
Повернути або обміняти товар, який не підійшов за розміром, кольором або з інших причин — легко!
Зробити це можна протягом 14 днів, не враховуючи день покупки. Головне, щоб товар не використовувався і були збережені його товарний вигляд і споживчі властивості.
Обов'язково повідомте менеджера про спосіб повернення, якщо ви вже забрали посилку з відділення Нової Пошти. Він підкаже вам, до якого міста і на яке відділення потрібно відправити товар. А пізніше — вам буде необхідно повідомити йому номер накладної для повернення або обміну.
Ви можете відмовитися від замовлення при отриманні на Новій Пошті і товар повернеться в інтернет-магазин. При поверненні товару, оплату послуг Нової Пошти здійснюємо ми. Гроші ми повертаємо на картку, з якої була здійснена оплата, протягом 3-5 банківських днів після того, як отримали товар назад і переконалися, що з ним все гаразд.
Які документи для цього потрібні?
Документи, що підтверджують покупку: автоматичне повідомлення, яке ви отримали при створенні замовлення, декларація Нової Пошти або товарний чек.
Не обов'язково зберігати всі перераховані документи — досить якогось одного з них.
З будь-яких питань ви можете звернутися до наших менеджерів за телефонами:
+38 (066) 696-82-74
+38 (067) 696-82-74
+38 (063) 696-82-74
Або замовити зворотній дзвінок. Наші менеджери зателефонують вам.