Гарантія якості

Prego турбується про вас

Гарантія якості

Гарантійний термін взуття складає 30 днів з моменту продажу, якщо взуття, придбано не відповідно сезону – 30 днів обчислюється з початку відповідного сезону (згідно додатку №1 до постанови Кабінету Міністрів України №172)

- для зимового асортименту : з 15 листопада по 15 березня

- для весняно – осіннього асортименту : з 15 березня по 15 травня або з 15 вересня по 15 листопада

- для літнього асортименту : з 15 травня по 15 вересня.

Згідно Закону України « Про захист прав споживачів» ст..4 п.3 : Споживачі зобов’язані перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації.

ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ НА ПРАВИЛА ВИБОРУ, ЕКСПЛУАТАЦІЇ ТА ДОГЛЯДУ ЗА ВЗУТТЯМ:

- Обирайте взуття відповідно до Вашого розміру та повноти* - такий вибір сприяє комфортній ході, запобігає стисканню або натиранню стопи. Невідповідність розмірів взуття та ноги, може спричинити деформацію взуття, розрив швів, появу тріщин та заломів.**

- Взувайтесь за допомогою ріжка, не знімайте взуття наступаючи на п’ятку* - ці заходи запобігають псуванню, деформації та просіданню жорсткого задника.

- Запобігайте взаємодії лугів, кислот та солі із взуттям* - вони пошкоджують верх взуття та утворюють розводи його поверхні.

Взимку найбільш вірогідне потрапляння хімічних складових на поверхню взуття разом із технічними реактивами, що використовуються комунальними службами на дорогах. Плями на взутті, що виникають при цьому, не повинні бути підставою для подання претензій виробнику **

- Взуття із лакованої шкіри не рекомендується взувати при температурі нижче -5 град. С.**

- В умовах особливо вологої погоди обирайте взуття з резини або синтетичних матеріалів. Методи контролю за Гост 9290 не передбачають норми протікання для взуття із натуральним верхом.

- Сушити взуття тільки при кімнатній температурі**. Запобігайте сушінню поблизу нагрівачів та батарей – це висушує натуральні матеріали верху, позбавляє їх гнучкості, та сприяє утворенню заломів та тріщин.

- Забороняється мити взуття з верхом з натуральної шкіри, замші, нубуку, тощо.*

- Використовуйте спеціальні, якісні засоби догляду за взуттям – щоб взуття довгий час зберігало гарний зовнішній вигляд. При забрудненні взуття із замші та велюру користуйтеся спеціальною щіткою або губкою. Поверхню взуття не варто сильно терти для запобігання пошкоджень волокон і властивостей матеріалу.**

**Перелік дефектів шкіряного взуття, що виявляються внаслідок порушення умов експлуатації:

- Механічні пошкодження (опіки, порізи, здири, проколи);

- Деформація внаслідок неправильного носіння, сушіння, а також дії хімічних та інших речовин;

- Ремонт (крім заміни набойок та проклейки профілактичних підметок)

Вимоги споживача не підлягають задоволенню, якщо недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром Згідно Закону України «Про захист прав споживачів ст..8 п.14

Використанні посилання на наступні діючі законодавчі документи:

*додаток «Д»

** наказ № 291/457 Мінекономіки «Про затвердження Рекомендацій щодо визначення характеру дефекту взуття та умов його експлуатації».

Повернення замовлення

Повернути або обміняти товар, який не підійшов за розміром, кольором або з інших причин – легко! Зробити це можна протягом 14-ти днів, не враховуючи дня покупки. Головне, щоб товар не використовувався, був збереженим його товарний вигляд і споживчі властивості.

Повернення товару у відділенні «Нової Пошти»

Ви можете відмовитися від замовлення у момент отримання без оплати доставки. Просто повідомте, будь ласка, про це менеджеру Prego за телефоном +38 (066) 696-82-74, (067) 224-77-43 або (063) 721-40-69.

Якщо Ви вже забрали посилку з відділення «Нової Пошти», повернення або обмін можливий протягом 14-ти днів з моменту отримання посилки.

У разі повернення ви самостійно сплачуєте послуги «Нової Пошти». Важливо обов'язково зателефонувати менеджеру Prego для уточнення інформації щодо надсилання повернення.

Обмін замовлення відбувається БЕЗКОШТОВНО, за рахунок інтернет-магазину, тобто ви не сплачуєте за доставку та пересилку товару.

Повернення оплати здійснюється на банківську картку протягом 3 банківських днів після отримання товару, який ви повертаєте.

Залишились питання? Телефонуйте, будь ласка, з 09:00 до 20:00 (пн. – сб.) і з 09:00 до 18:00 у неділю або запитайте нас прямо зараз.

Залишилися питання?

Зателефонуйте нам+38 (066) 696-82-74+38 (067) 224-77-43+38 (063) 721-40-69

наверх