До -60% фінальний розпродаж
this.Model.StaticPage.NameWithCulture

ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ

На всі товари, придбані в інтернет-магазині Prego, поширюється 30-денна гарантія.

 

Гарантійний термін діє в рамках відповідного сезону.

 

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», сезонність взуття визначається періодами:

 

· зимовий – з 15 листопада до 15 березня;

· весняний – з 15 березня до 15 травня;

· літній – з 15 травня до 15 вересня;

· осінній – з 15 вересня до 15 листопада.

 

Гарантійний термін на взуття складає 30 днів із моменту продажу. Якщо взуття придбано не у відповідності до сезону, 30 днів рахується від початку відповідного сезону.

 

Важливо:

 

· гарантія поширюється на всі товари сайту prego.ua;

· гарантія не залежить від вартості покупки, способу доставки товару та виду оплати;

· гарантія поширюється на всі випадки, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів».

 

Щоб скористатися гарантією, будь ласка, зверніться до менеджера інтернет-магазину чи до одного з роздрібних магазинів мережі Prego.

 

Для підтвердження покупки необхідно надати будь-який із перерахованих нижче документів:

 

1) лист-підтвердження, який Ви отримали під час створення замовлення;

2) декларацію «Нової Пошти»;

3) товарний чек.

 

 

Залишились питання щодо гарантії? Наш відділ турботи про клієнтів із задоволенням надасть відповідь!

+38 (066) 696-82-74  +38 (067) 224-77-43  +38 (063) 721-40-69

0 800 33-00-83 (дзвінок безкоштовний) 

 

Телефонуйте, будь ласка, з 09:00 до 18:00 (пн – нд) або запитайте прямо зараз.

 

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Prego докладає всіх зусиль задля забезпечення відмінного сервісу та високої якості продукції.

 

Для нас дуже важливо, щоб Ви залишилися повністю задоволеними своїм вибором.

 

Якщо з будь-якої причини Ви не задоволені покупкою, то можете легко повернути товар.

 

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ У ВІДДІЛЕННІ «НОВОЇ ПОШТИ»

Ви можете відмовитися від замовлення в момент його отримання без оплати доставки.

 

Просто повідомте, будь ласка, про це менеджера Prego за телефоном +38 (066) 696-82-74, +38 (067) 224-77-43 , +38 (063) 721-40-69,  0 800 33-00-83 (дзвінок безкоштовний) 

 

Якщо Ви вже забрали посилку з відділення «Нової Пошти», повернення або обмін можливий протягом 14-ти днів із моменту отримання посилки.

 

У разі повернення Ви самостійно сплачуєте послуги «Нової Пошти». 

 

Важливо обов'язково зателефонувати до відділу турботи про клієнтів Prego для уточнення інформації щодо надсилання повернення.

 

Обмін замовлення відбувається БЕЗКОШТОВНО, за рахунок інтернет-магазину, Ви не сплачуєте за доставку та пересилку товару.

 

Процедура повернення здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".

 

Бланки для повернення коштів:

  

- оплата на відділенні Нової Пошти;

 
 

ЗАЛИШИЛИСЯ ПИТАННЯ?

ЗАТЕЛЕФОНУЙТЕ НАМ +38 (066) 696-82-74   +38 (067) 224-77-43  +38 (063) 721-40-69  0 800 33-00-83 (дзвінок безкоштовний) 

Отримати бонус