ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ

ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ

На всі товари, придбані в інтернет-магазині Prego, поширюється 30-денна гарантія.

 

Гарантійний термін діє в рамках відповідного сезону.

 

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» сезонність взуття визначається періодами:

· зимовий – з 15 листопада до 15 березня;

· весняний – з 15 березня до 15 травня;

· літній – з 15 травня до 15 вересня;

· осінній – з 15 вересня до 15 листопада.

 

Гарантійний термін на взуття складає 30 днів з моменту продажу, якщо взуття придбано не у відповідності до сезону – 30 днів рахується від початку відповідного сезону.

 

Важливо:

· гарантія поширюється на всі товари сайту prego.ua;

· гарантія не залежить від вартості покупки, способу доставки товару та виду оплати;

· гарантія поширюється на всі випадки, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів».

 

Щоб скористатися гарантією, будь ласка, зверніться до менеджера інтернет- магазину чи до одного із роздрібних магазинів мережі Prego.

 

Для підтвердження покупки необхідно надати будь-який із перерахованих нижче документів:

1) лист-підтвердження, який Ви отримали під час створення замовлення;

2) декларацію «Нової Пошти»;

3) товарний чек.

 

 

Залишились питання щодо гарантії? Наш відділ турботи про клієнтів із задоволенням нададуть відповідь!

+38 (066) 696-82-74  +38 (067) 224-77-43  +38 (063) 721-40-69

 

 

Телефонуйте, будь ласка, з 09:00 до 20:00 (пн – сб) і з 09:00 до 18:00 у неділю або запитайте прямо зараз.

 

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Prego докладає всіх зусиль, задля забезпечення відмінного сервісу та високої якості продукції. Для нас дуже важливо, щоб Ви залишилися повністю задоволеними своїм вибором.

Якщо з будь-якої причини Ви не задоволені покупкою, Ви можете легко повернути товар.

Зробити це можна протягом 14-ти днів, не враховуючи дня покупки. Головне, щоб товар не використовувався, був збережений його товарний вигляд і споживчі властивості.

 

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ У ВІДДІЛЕННІ «НОВОЇ ПОШТИ»

Ви можете відмовитися від замовлення у момент його отримання без оплати доставки.

 

Просто повідомте, будь ласка, про це менеджера Prego за телефоном +38 (066) 696-82-74, +38 (067) 224-77-43 або +38 (063) 721-40-69.

 

Якщо Ви вже забрали посилку з відділення «Нової Пошти», повернення або обмін можливий протягом 14-ти днів з моменту отримання посилки.

 

У разі повернення Ви самостійно сплачуєте послуги «Нової Пошти».

 

Важливо обов'язково зателефонувати до відділу турботи про клієнтів Prego для уточнення інформації щодо надсилання повернення.

 

Обмін замовлення відбувається БЕЗКОШТОВНО, за рахунок інтернет-магазину, Ви не сплачуєте за доставку та пересилку товару.

 

Повернення оплати здійснюється на банківську картку протягом 3 банківських днів після отримання товару, який Ви повертаєте.

 
 

ЗАЛИШИЛИСЯ ПИТАННЯ?

ЗАТЕЛЕФОНУЙТЕ НАМ +38 (066) 696-82-74   +38 (067) 224-77-43  +38 (063) 721-40-69