Безкоштовна доставка та обмін за умови попередньої оплати
this.Model.StaticPage.NameWithCulture

ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ

На товари, придбані в інтернет-магазині Prego, поширюється 30-денна гарантія. 

 

Гарантійний термін діє в рамках відповідного сезону.

 

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», сезонність взуття визначається періодами:

· зимовий – з 15 листопада до 15 березня;

· весняний – з 15 березня до 15 травня;

· літній – з 15 травня до 15 вересня;

· осінній – з 15 вересня до 15 листопада.

 

Гарантійний термін на взуття складає 30 днів із моменту продажу. Якщо взуття придбано не у відповідності до сезону, 30 днів рахується від початку відповідного сезону.

 

Важливо:

· гарантія поширюється на всі товари сайту prego.ua;

· гарантія не залежить від вартості покупки, способу доставки товару та виду оплати;

· гарантія поширюється на всі випадки, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів».

На парасольки гарантія складає 30 днів.

Гарантійні випадки:

  • Не працює механізм відкривання і закривання парасольки.
  • Розійшовся шов тканинного куполу.
  • Поламалася спиця каркаса парасольки в місцях з'єднання, за винятком крайньої спиці. Вихід з роботи крайньої спиці вважається механічним ушкодженням.

Негарантійні випадки:

  • Подряпини, вм'ятини, вибоїни і сколи на ручці парасольки.
  • Поломка крайньої спиці.
  • Порізи і пропалювання тканини.
  • Погнутий стержень парасольки (тростини).
  • Інші ушкодження, що виникли в результаті механічної дії на виріб.
  • Дефект парасольки з повністю автоматичним механізмом, що проявляється як гальмування при поверненні в початкове положення, є наслідком неправильної експлуатації або помилки при закритті. Такий випадок також не є гарантійним.
  • Поломка парасольки в результаті носіння її під сильним вітром під час дощу не є гарантійним випадком.

Щоб скористатися гарантією, будь ласка, зверніться до менеджера інтернет-магазину чи до одного з роздрібних магазинів мережі Prego.

 

Для підтвердження покупки необхідно надати будь-який із перерахованих нижче документів:

 

1) лист-підтвердження, який Ви отримали під час створення замовлення;

2) декларацію «Нової Пошти»;

3) товарний чек.

 

 

Залишились питання щодо гарантії? Наш відділ турботи про клієнтів із задоволенням надасть відповідь!

+38 (068) 322-29-71

0 800 33-00-83 (дзвінок безкоштовний) 

 

Телефонуйте, будь ласка, з 09:00 до 18:00 (пн – пт) або запитайте прямо зараз.

 

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Prego докладає всіх зусиль задля забезпечення відмінного сервісу та високої якості продукції.

 

Для нас дуже важливо, щоб Ви залишилися повністю задоволеними своїм вибором.

 

Якщо з будь-якої причини Ви не задоволені покупкою, то можете легко повернути товар.

Не підлягають поверненню товари - шапки, шарфи, рукавички, шкарпетки.

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ У ВІДДІЛЕННІ «НОВОЇ ПОШТИ»

Ви можете відмовитися від замовлення в момент його отримання без оплати доставки.

 

Просто повідомте, будь ласка, про це менеджера Prego за телефоном +38 (068) 322-29-71,  0 800 33-00-83 (дзвінок безкоштовний) 

 

Якщо Ви вже забрали посилку з відділення «Нової Пошти», повернення або обмін можливий протягом 14-ти днів із моменту отримання посилки.

 

У разі повернення Ви самостійно сплачуєте послуги «Нової Пошти». 

 

Важливо обов'язково зателефонувати до відділу турботи про клієнтів Prego для уточнення інформації щодо надсилання повернення.

 

Обмін замовлення відбувається БЕЗКОШТОВНО, за рахунок інтернет-магазину, Ви не сплачуєте за доставку та пересилку товару.

Якщо Ви попередьо сплачували за замовлення, то повернення коштів здійснюється тільки на розрахунковий рахунок.

 

Процедура повернення здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".

 

Бланки для повернення коштів:

  

- оплата на відділенні Нової Пошти;

 
 

ЗАЛИШИЛИСЯ ПИТАННЯ?

ЗАТЕЛЕФОНУЙТЕ НАМ +38 (068) 322-29-71  0 800 33-00-83 (дзвінок безкоштовний) 

Отримати бонус