Сотні знаменитих і локальних брендів вдалися до гарячого діалогу. Вони сперечаються, бурхливо жестикулюють, походжають туди-сюди в глибинних роздумах – у пошуках нової істини. У шоу-румах і за лаштунками подіумів, у таємних лабораторіях і, нарешті, у вітринах прямо зараз з'являється головний look осінньо-зимового сезону.
Незважаючи на те, що законодавці haute couture, prêt-a-porter і street style кожен у власному Будинку створює ексклюзивний образ ідеального обличчя сезонної колекції – тим не менш, загальна подібність помітна. І ось ключові особливості осені-зими '2017-18.
У Prego всі ці тенденції відчули заздалегідь – і вже представили у новій колекції.
Осінь Brunello Сucinelli
КОЛІР І ТЕКСТУРА
Дизайнери добре розуміють, що меланхолійна, приглушена палітра традиційної осені та зими є вічною, тому шанобливо зберегли її у більшості своїх образів.
Графітово-сірий, хакі, гірчично-зелений, каштановий. Індиго, сталевий, матовий чорний. Вохристо-рудий, теракотовий, мокко.
Усі ці чарівні, але характерні для в'янучої природи відтінки представлені у тандемі з новою фактурою. Хакі – текстилем і нубуком. Бордовий, винний, марсала, гнила вишня – гарні у шкірі, текстурованій під рептилію. Моховито-болотний, тютюновий, сірий, чайна троянда, кемел обіграні м'якою замшею: такими бачать в мануфактурі 31 Phillip Lim мюлі з відкритим носком.
Burberry
Популярні поєднання, що їх традиціоналісти раніше уникали: коричневий і чорний, червоний і зелений. Louis Vuitton обіграв в жіночих челсі на високих підборах верблюжий, каштановий, чорний відтінки. І, природно, покрив всю поверхню елегантного чобітка патерном фірмового логотипу, який став елементом в тріо-палітрі.
В Gucci оперезали запаморочливо сексуальну модель чорних ботільйонів ало-зеленою шотландською тасьмою із золотою пряжкою. Єдиний кольоровий акцент у суворому образі – і це рішення є вельми інтелектуальним!
ЕКЛЕКТИКА
Велику увагу бренди приділили архітектурі взуття, створивши еклектичні, оригінальні моделі-гібриди.
Мілітарі – і глем, класика – і панк. Брогі, дербі, оксфорди, челсі обігруються нестандартними для цих моделей контрастними прострочками або декоративними пасками біля носків. Яскраві «язички», пласкі прогумовані шнурки, які потрібно зав'язувати довкола щиколотки; акцентований декор каблука – все це плоди творчого переосмислення класичних канонів.
Louis Vuitton
ДЕКОР
Декорування перлами, кристалами, шипами, хромованими пряжками іноді просто нестримне.
Але в цьому і є бунтарський протест. Мляву і сонну осінь буквально засліпили, збили з ніг потужним світлом кришталевих інкрустацій, золотом і сріблом фасадних вставок каблука.
Katy Perry
Перловий декор Massimo Dutti
СРІБЛО
Вінтажна бронза й срібло – ще одна ключова ознака сезону. Дзеркальні ботільйони і снікерси відтінку білого срібла від Balenciaga, перламутрово-сріблясті – від Stella McCartney, дзеркально-сріблясті – від Loeffler Randall і срібні з кракелюром від Proenza Schouler і Saint Laurent, черевички з глітером від Giuseppe Zanotti, сріблясто-пудрові сліпери від Valentino. Nicholas Kirkwood і Louis Vuitton теж не втрималися.
Katy Perry
ОКСАМИТ
Але дві найефектніші особливості, які розцвіли осінніми квітами в цьому сезоні – оксамит і хутро. Велюровим фактурам відтінку бургунді, пурпур, марсала, смарагдовим і сапфіровим, ожинним і персиковим приділили всю свою увагу на великих подіумах Sam Edelman, Saint Laurent, Dolce & Gabbana, Malone Souliers, Maison Margiela, Prada.
Dolce&Gabbana
Dior
ХУТРО
А хутряні помпони, облямівки, нашивки на язички перейшли з ніши будуарного взуття в епатажний street style. Цей тренд з шиком демонструє Gucci в осінніх бабушах, Prada, Louis Vuitton, Joshua Sanders.
І, звичайно ж, Prego – як інтуїт, здатний відчувати тренди, що наближаються.
Потішні і гламурні хутряні бабуші від Gucci. Екстравагантний бренд носом чує нові тенденції і обіграє їх відчайдушно, з веселою і геніальної бравадою.